Kontakt

Garanti och reklamation

Har du problem med ditt Extrahus? Då är detta början på en lösning – Ditt hem och din upplevelse är viktig för oss. Gör din anmälan i formuläret nedan.

I vår kundplattform som du fick vid signering av avtal finns din Drift- och underhållspärm under ¨Mitt husdokument¨. Där finns det massor med nyttig information om hur du ska sköta ditt hus. Samla information i pärmen och se den som en värdehandling att överlåta vid eventuell försäljning av huset.

Support och frågor angående vitvaror hanteras av vår leverantör Electrolux. Det är viktigt att du har modell och serienummer till hands.

Länk: Electrolux kundsupport.

Support och frågor gällande din värmepump hanteras av NIBE om du har valt det varumärket. Det är viktigt att du har modell och serienummer till hands.

Länk: NIBEs kundsupport

[contact-form-7 id="8636" title="Garanti och reklamation"]

Skicka ärende

    Läs villkor