Garanti & reklamation
Har du problem med ditt Extrahus? Då är detta början på en lösning – Ditt hem och din upplevelse är viktig för oss. Gör din anmälan i formuläret nedan.
Har du problem med ditt Extrahus? Då är detta början på en lösning – Ditt hem och din upplevelse är viktig för oss. Gör din anmälan i formuläret nedan.
I vår kundplattform som du fick vid signering av avtal finns din Drift- och underhållspärm under ”Manualer & bruksanvisningar” längst ner på plattformen. Där finns det massor med nyttig information om hur du ska sköta ditt hus. Samla information i pärmen och se den som en värdehandling att överlåta vid eventuell försäljning av huset.
Support och frågor angående vitvaror hanteras av vår leverantör Electrolux. Det är viktigt att du har modell och serienummer till hands.
Support och frågor gällande din uppvärmning hanteras av ditt varumärkes kundsupport. Det är viktigt att du har modell och serienummer till hands – se nedan för länkning till rätt adress.